Dane Osobowe
INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Klauzula informacyjna
Pani/Pana dane osobowe są w Fundacji „Centrum Rozwoju Medycyny” przetwarzane ze szczególną starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, takimi jak:
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO);
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości.
W wykonaniu obowiązku informacyjnego wynikającego z RODO, wskazujemy co następuje:
- Administrator danych osobowych:
Administratorem danych osobowych jest Fundacja „Centrum Rozwoju Medycyny”.
Kontakt z Administratorem możliwy jest:
- listownie: AL. Szucha 3/2, 00-580
- pocztą elektroniczny: sekretariat@fundacjacrm.pl
- telefonicznie: +48 600 395 617.
Dane osobowe:
W zależności od kontekstu, Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe takie jak:
- imię (imiona) i nazwisko;
- data lub miejsce urodzenia;
- nr PESEL,
- nr katalogowy badania bez danych medycznych;
- adres zamieszkania,
- adres poczty elektronicznej;
- nr telefonu;
Charakter i rodzaj działalności Fundacji „Centrum Rozwoju Medycyny” nie wymaga i nie wiąże się z przetwarzaniem danych medycznych pacjentów. Świadczenia medyczne dla osób wykonywane są przez placówki medyczne.
- Cel i podstawa przetwarzania:
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w związku z obsługą administracyjną zamówień podmiotów leczniczych (bez dostępu do danych medycznych), wyłącznie w zakresie, w jakim:
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zleceni obsługi administracyjnej i rozliczeniowej realizowanych przez Administratora;
- udzieliła Pani/Pan zgodę na przetwarzanie, np. w przypadku zapisania się na newsletter lub zgłoszenia do konkursu - zgoda ta może być wycofana w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
- Okres przetwarzania/ przechowywania:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, wykonania obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie archiwizacji dokumentacji lub sprawozdawczości jednostek sektora finansów publicznych, zapewniający możliwość dochodzenia roszczeń lub obrony przeciwko nim (nie dłużej niż okres odpowiadający terminowi przedawnienia roszczeń).
- Prawa związane z przetwarzaniem:
Przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymywania ich kopii;
- prawo do sprostowania swoich danych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo do wniesienia sprzeciwu;
- prawo do usunięcia danych;
- prawo do cofnięcia zgody (jeżeli Pana/Pani dane przetwarzane są na podstawie zgody),
z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa.
- Ujawnianie danych osobowych innym odbiorcom:
Dane osobowe ujawniane są podmiotom realizującym zlecenie wykonania badania, na podstawie udzielonej przez zgody na wykonanie badania.
- Profilowanie:
Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystane w celu profilowania Pana/Pani osoby.
- Zautomatyzowane podejmowanie decyzji:
Na podstawie Pana/Pani danych osobowych nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany.
- Prawo wniesienia skargi:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza RODO i przepisy o ochronie danych osobowych.
Skargę można wnieść:
- ustnie do protokołu w siedzibie Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
- pisemnie, składając ją na adres siedziby Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
- elektronicznie, zgodnie z informacją opublikowaną na stronie internetowej Urzędu Ochrony Danych Osobowych (https://uodo.gov.pl/).