Fundacja Centrum Rozwoju Medycyny
  • Start
  • Odpowiedzialność społeczna
  • Edukacja 2021
  • Wydarzenia
  • Bieżące projekty
    • Zadanie realizowane z budżetu Państwa
    • Projekt z UM Województwa Mazowieckiego
    • XII Kurs Transplantologii Praktycznej
    • IRPC 2020
    • COVID-19
    • Propagowanie idei dawstwa
    • Badania kliniczne
  • Zarząd fundacji
  • Kontakt
  • EN
  • Home
  • Social responsibility
  • Events
  • Council
  • Good to know
    • 4th IRPC (EN)
    • Covid (EN)
  • Contact
  • PL

Dane Osobowe

INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

 

Klauzula informacyjna

 

Pani/Pana dane osobowe są w Fundacji „Centrum Rozwoju Medycyny” przetwarzane ze szczególną starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, takimi jak:

 

  • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO);
  • Ustawa z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości.

 

 W wykonaniu obowiązku informacyjnego wynikającego z RODO, wskazujemy co następuje:

 

  1. Administrator danych osobowych:

 Administratorem danych osobowych jest Fundacja „Centrum Rozwoju Medycyny”.

Kontakt z Administratorem możliwy jest:

  • listownie: AL. Szucha 3/2,  00-580
  • pocztą elektroniczny: sekretariat@fundacjacrm.pl
  • telefonicznie: +48 600 395 617.

 Dane osobowe:

W zależności od kontekstu, Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe takie jak:

 

  • imię (imiona) i nazwisko;
  • data lub miejsce urodzenia;
  • nr PESEL,
  • nr katalogowy badania bez danych medycznych;
  • adres zamieszkania,
  • adres poczty elektronicznej;
  • nr telefonu;

 

Charakter i rodzaj działalności Fundacji „Centrum Rozwoju Medycyny” nie wymaga i nie wiąże się z przetwarzaniem danych medycznych pacjentów. Świadczenia medyczne dla osób wykonywane są przez placówki medyczne.  

 

  1. Cel i podstawa przetwarzania:

Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w związku z obsługą administracyjną zamówień podmiotów leczniczych (bez dostępu do danych medycznych), wyłącznie w zakresie, w jakim:

 

  • przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zleceni obsługi administracyjnej i rozliczeniowej realizowanych przez Administratora;
  • udzieliła Pani/Pan zgodę na przetwarzanie, np. w przypadku zapisania się na newsletter lub zgłoszenia do konkursu - zgoda ta może być wycofana w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  1. Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich:

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

 

  1. Okres przetwarzania/ przechowywania:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, wykonania obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie archiwizacji dokumentacji lub sprawozdawczości jednostek sektora finansów publicznych, zapewniający możliwość dochodzenia roszczeń lub obrony przeciwko nim (nie dłużej niż okres odpowiadający terminowi przedawnienia roszczeń).

 

  1. Prawa związane z przetwarzaniem:

 

Przysługuje Pani/Panu:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymywania ich kopii;
  • prawo do sprostowania swoich danych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
  • prawo do wniesienia sprzeciwu;
  • prawo do usunięcia danych;
  • prawo do cofnięcia zgody (jeżeli Pana/Pani dane przetwarzane są na podstawie zgody),

z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa.

 

  1. Ujawnianie danych osobowych innym odbiorcom:

Dane osobowe ujawniane są podmiotom realizującym zlecenie wykonania badania, na podstawie udzielonej przez zgody na wykonanie badania.

 

  1. Profilowanie:

Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystane w celu profilowania Pana/Pani osoby.

 

  1. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji:

Na podstawie Pana/Pani danych osobowych nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany.

 

  1. Prawo wniesienia skargi:

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza RODO i przepisy o ochronie danych osobowych.

Skargę można wnieść:

  • ustnie do protokołu w siedzibie Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
  • pisemnie, składając ją na adres siedziby Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
  • elektronicznie, zgodnie z informacją opublikowaną na stronie internetowej Urzędu Ochrony Danych Osobowych (https://uodo.gov.pl/).

 

 

Fundacja
Centrum Rozwoju Medycyny
Fundacja CRM
Polityka prywatności RODO
Odpowiedzialność społeczna
Dokumenty
Ciekawostki
English
Propagowanie idei dawstwa
III faza randomizowanego badania klinicznego
COVID-19
4th IRPC